پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته سه‌شنبه 6 مهر 1400/ شماره 369
اوج‌گیری رقابت پ پ ها،دلار نیمایی پشت مرز 23 هزار و 100 تومان،دلار صرافی روی مدار صعود،رُشد عمده قیمت های بازار،میزان خرید از بهین یاب جدید کالاهای پتروشیمی از 6 مهر 1400،برنت قله 80 دلار را فتح کرد، افزایش 732 واحدی بورس تهران

 اوج‌گیری رقابت پ پ ها
به دلیل تعطیلی اربعین حسینی عرضه های پ پ ها و گروه پی وی سی در بورس کالا به امروز سه‌شنبه منتقل شد و با توجه به افزایش 461 تومانی قیمت پایه پ پ نساجی و همچین رُشد دلار، رقابت خریداران کالاهای گروه پ پ نساجی نسبت به هفته پایانی شهریور افزایش یافت. رقابت های که دوشنبه قبل بین 1 تا 13 درصد بود امروز به 3 تا 19 درصد رسید. رقابت های پ پ شیمیایی هم بیشتر از هفته قبل بود و خریداران بین 3 تا 25 درصد را رقابت را در معاملات رقم زدند. در گروه پی وی سی نیز امروز عمده کالاهای این گروه رقابتی بین 2 تا 3 درصد داشتند.

دلار نیمایی پشت مرز 23 هزار و 100 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 28 شهریور تا دیروز 47 تومان افزایش پیدا کرده بود، امروز اما فقط 5 تومان افزایش داشت و به 23 هزار و 95 تومان رسید. میانگین روزانه امروز بدون تغییر نسبت به روز یکشنبه قیمت گذاری شد.

دلار صرافی روی مدار صعود
دلار صرافی ملی که روز یکشنبه با افزایش 201 تومانی از مرز 27 هزار تومان عبور کرد و به 27 هزار و 35 تومان رسید امروز را هم افزایشی آغاز کرد و با 456 تومان رُشد تا ساعت 15.00، 27 هزار و 491 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم تا یک قدمی 28 هزار تومان پیش رفت اما در 27 هزار و 950 تومان متوقف شد.

رُشد عمده قیمت های بازار
به دنبال اوج گیری قیمت دلار، امروز قیمت های بازار عمدتا روندی افزایشی داشتند. گروه پرمصرف نایلون و نایلکس امروز عموما بدون تغییر نسبت به قیمت های روز یکشنبه قیمت گذاری شدند. سنگین اکستروژن و سنگین فیلم افزایشی و بین 100 تا 500 تومان رُشد داشتند. گروه پ پ ها نیز متاثر از افزایش رقابت های امروز صعود قابل توجهی داشتند و بین 300 تا 1200 تومان افزایش را تجربه کردند. 

میزان خرید از بهین یاب جدید کالاهای پتروشیمی از 6 مهر 1400
کمیته تخصصی پتروشیمی میزان خرید از بهین یاب کالاهای پت بطری و نساجی که موقتا تا پایان شهریور، شش ماهه تعیین شده بود را به یکماهه کاهش داد. میزان خرید از بهین یاب پی وی سی ها هم به یک ماهه کاهش پیدا کرد. همچنین پ پ های نساجی و فیلم هم، یک ماهه شدند.

برنت قله 80 دلار را فتح کرد
نفت برنت در معاملات امروز موفق به عبور از 80 دلار شد. این بالاترین قیمت برنت از 26 مهر 1397 به بعد است. نفت آمریکا هم مرز 76 دلار را پشت سر گذاشت. قیمت برنت تا ساعت 15:00: 80 دلار و 4 سنت. توفان آیدا در آمریکا از دلایل افزایش قیمت نفت است.

 افزایش 732 واحدی بورس تهران
بورس تهران که از ابتدای هفته روی نوار صعود بود امروز نیز روند افزایشی داشت و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات با 732 واحد رُشد به 1 میلیون و 425 هزار صعود کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟